TIM BURTON ‘IN MUHTEŞEM FILMLERINDEN SEÇMELER.. .

BEETLEJUICE (BETERBÖCEK)

1988 yılında ilk kez bir film olarak yayinlaniyor. Daha sonra 1989-1991 yılları arasında 90 bölümlük animasyon tv dizisi olarak yayınlanıyor. 1991 yılında video oyunu olarak tasarlanıyor.

IMDb:7,5/10

Beyazperde:4,5/5

Benim Puanim:10/10 (JM)

Evet, bugün size bana korku ve fantastik filmleri sevmemi sağlayan filmi tanıtacağım Beterböcek. Dönemine göre çok güzel bir film. Müzikleri de ses getiren filmimizi tanıtalım. Adını Avcı takımyıldızında yer alan kırmızı dev yıldız Betelgeuse den alan Beterböcek aslında kimse tarafından sevilmeyen bir hortlak.

Filmin Konusu: Barbara ve Adam yeni evli bir çifttir. Çok güzel bir ev düzenlemişler. Ancak daha evde yaşayamadan trafik kazası geçiriyorlar. Öldüklerini sonradan fark eden çiftimiz obur dünyaya prosedur nedeniyle alınmıyorlar ve sıra bekliyor. Bu bekleme sürelerini de evlerinde geçiriyorlar. Evleri ise yeni bir aileye veriliyor.Deetze ailesi eve taşınıyor ve evi modern bir hale dönüştürüp asıl dokusunu bozuyorlar. Ölu ailemiz bu yeni aileyi evden göndermeye çalışıyorlar. Deetze ailesinin kızları Lydia ölu ailemizi görebilen tek kişi. Ailemiz deetzelerden kurtulmak için hortlak Beterböcek i çağırıyorlar. Ancak Beterböcek aileye yardım etmek yerine Lydia ile evlenmeye calisiyor. Sonunda Beterbocekten kurtulan ailelerimiz birlikte mutlu bir hayat sürüyorlar.

Benim Yorumum: Öncelikle Beterböcek Michael Keaton canlandırdı. Mükemmel bir performansla üstelik. Ayrica 1989 yilinda Micheal Keaton i Tim Burton yapimi Batman filminde Batman i canlandirdi. Nerden nereye…Ben Beterbocegi canlandiran kisinin Jokeri canlandirmasini beklerdim. Ancak Batman olarka da Keaton cok basariliydi.Film de makyajlar onplandaydi. Dönemine göre beterbocegin makyajı muhteşemdi ki ödül almış galiba en iyi makyaj ödülü.Film müzikleri de muhteşemdi.Beterbocegin dansları giz doldurdu. Ben efsane olmuş birçok şarkıdan en çok Day_O (banana boat song)yu beğeniyorum.

Beterböcek gerçekten beter bir hortlak. Tam bir baş belası. Ama tatlı bela. Böcek yediği sahnelerdeki doğallığı beni benden aldı. Video oyunu bulup oynayabilirseniz de tavsiye ederim dizisini ve filmini de mutlaka izleyin. Ama dikkatli olun çünkü üç kere Beetlejuice derseniz Beterböcek ile tanisabilirsiniz 💟😍 Dizi ve filmleri altyazı ile izleyin Türkçe dublajlı izlemeyin ki tadını alın. Keyifli izlemeler…

Not: TIM BURTON Beterböcek in ikincisini çekeceğini söyledi.Michael Keaton ve Winona Ryder yine filmde olacakmis.Bekliyoruz sayın Burton. Sabirsisiz…Elini çabuk tut lütfen.. .😍😁💪

TIM BURTON ‘IN MUHTEŞEM FILMLERINDEN SEÇMELER.. .” üzerine 2 yorum

  1. Kesinlikle benim de en sevdigim tim burton filmidir.ablamla izlemistim ilk. En hoş batmandir bu amca bana gore. Ikinci tim burton favorim de sweeny todd dur. Incelemesini de rica etmekteyim;)

    Liked by 1 kişi

Yorum bırakın