Ocak Ayında İzlediklerim (Serenity)

Selam canım okur. Şimdi de Ocak ayı izleme listemle karşınızdayım. Listenin tümü, (sanmayın ki sponsorumuz:) tabi ki Netflix‘ten geliyor :))

Bu ay izlediklerimin büyük bir kısmı Türk komedi filmlerinden oluşuyor. Bunun sebebi tamamen merakıma yenik düşmem ve biraz da eğlenmek istememdir. Hemmen başlıyorum izninizle. İlk filmimiz Yasemin Sakallıoğlu‘ndan Zengo... 😉

Bu tatlı kadını hepiniz seviyorsunuzdur diye düşünüyorum. Onunla aynı yaştayız ve aynı frekansta da olduğumuzu düşünüyorum. Son derece çalışkan ve üretken bir kadın kendisi. Sosyal medyasını takip ediyorum ve mizahını,zekası tıpkı Gülse Birsel gibi çokça beğeniyorum dostlar.

Bu film 2020 yılında yaşadığımız pandemi dönemine denk geldi. O sebeple ben de çoğu kişi gibi çok geç fark edip izleyebildim. Filmde sonradan görme olduğu kadar bir bakıma yaratıcı bir kadın karaktere can veriyor kendisi. çerezlik ve eğlencelik bir film. İzleyin bir şey kaybetmezsiniz 🙂

Liste yine uzun o yüzden bir sonraki filme geçiyorum. Ecem Erkek ve Ahmet Kural‘dan Müjdemi İsterim

Yine akıllı,komik ve başarılı bir kadın… Ecem Erkek‘i Güldür Güldür Show‘dan tanırsınız. Çok sevdiğim bir tiyatrocu kendisi. Ahmet Kural‘dan çok haz etmem ama bu filmde enteresan bir uyum yakalamış bu ikili. Şaştım kaldım doğrusu. Ecem Erkek olay düğümünü akıllıca çözen tatlı bir larakteri canlandırmış, Ahmet Kural ise her zaman ki vücut komedisini yapmış ve filmin haşeri erkek karakterini yerine getirmiş. Diğer oyuncularımız ise kendilerinden bekleneni yerine getirmişler.

Konusu çok girişken ve birden dallanıyor açıkçası. Kadın karakterimiz bir bar çalışanı ve kendini bir cinayetin ortasında buluveriyor,erkeğimiz ise düğününden kaçıyor ve bu ikili tuhaf bir macera yaşıyor. Toparlayacaklar mı diye beklerken mevzunun bir şekilde toparladığını görüyorsunuz. Güzeldi, eğlendirdi, sevdim, izleyin ;))

Yine Güldür Güldür kadrosundan bir komedi. Ali Sunal ve Doğa Rutkay ikilisinin harika bir uyum sergilediği,yine komik,eğlenceli bir film.

Birbirinden nefret eden ve aldatan bir çift, tamamen siyasi çıkarları uğruna bir uçak kaçırma olayına dahil olurlar ve olaylar gelişir. Saçma sapanlığıyla güldürmeyi başarıyor dostlar yine tavsiye edilir 😉

Sıradaki son komedi Türk filmimiz Bize Müsade … Kendisine ba-yıl-dım 😉 Giray Altınok senaryoda yine harikalar yaratmış. Bu adam çok iyi komedi yazıyor ,oynuyor adeta yaşıyor. Bir diğer duayenimiz Fırat Albayram. Eşiyle birlikte içerik ürettikleri N’oluyo Ya? Youtube kanalını bilmeyeniniz yoktur diye düşünüyorum.

Filmde müthiş saflık ve salaklıkta bir karakteri canlandırıyor kendisi 🙂 Bir erkek saçını bu kadar iyi kullanabilir 😉 Bu iki karakter filmi sırtlanıp götürüyor aslında. Yine girişken ve size kafayı yedirtecek bir konu. Ağzınız açık izliyorsunuz okadar diyorum 😉

Komedi buraya kadardı,güldük eğlendik şimdi daha ciddi bir tonda ilerleyen filmlerim olacak sizler için. Sıradaki film, Bana Karanlığını Anlat

Film, Aslıhan Gürbüz’ün (Sevdiğim kadın oyunculardandır.) baş rolünde adeta tiratlar attığı bir sanat filmi. Giray Altınok ise değişken oyunculuğunu gisterebildiği bir yan rolde.

Karakterimiz başta aşık olarak başladığı evliliğinde tamir edilemez delikler açılmış ,kendisini aldatan kocasından ve ailesinden nefret eden bir kadını canlandırıyor. Bir akşam yemeğinde kocası layığını bularak kalp krizi geçiriyor ve biz film boyunca kadının morgda kocasıyla hesaplaşmasını izliyoruz. Aslında kısa fakat vurucu bir film. Biraz karanlık fakat izlenilesi diyebilirim.

Yine bir dram… Bu defa bu filmi çok sevemedim. Merakıma yenik düşerek başladım ve sevimsiz konular önüme çıktı. Anlamsız sahneler vardı.

Başrollerinde Selahattin Paşalı ve Ekin Koç yer alıyor. Bir süredir kuraklık sorunuyla boğuşan Yanıklar kasabasına yeni atanan genç savcı Emre ile belediye başkanı Selim, yerel gazeteci Murat ve kasabanın eşrafı arasında yaşanan çekişmeler konu alınıyor. Selahattin Paşalı fena oynamamış. Başarılı bir çocuk ne diyim 😉 Aşırı dozda siyasi alt metinleri olan ve gerçeklere ışık tutan bir yapım. Seveni izlesin.

Gelelim listemdeki son iki yabancı filme. Sondan ikinci filmim Gal Gadot ablamızın Heart of Stone filmi olacak.

Film ikili oynayan Stone adındaki bir kadın ajanın, üstün bir yapay zekayı kötülerin elinden kurtarma çabasını anlatıyor. James Bondvari ve Salt filmi havasında aksiyon sahneleriyle bezenmiş müthiş görselleri olan bir film. Yapay zeka konusu şu sıralar pek popüler.

Film ayrıca aşırı ters köşeler barındırıyor. Aman aman…. Güzel bir kadından güzel bir aksiyon filmi. Çok fazla söze gerek yok ,izleyiniz seversiniz.

Size son olarak buraya çok vurucu bir film bırakıyor. Hayatta kalma konulu filmlerin çok güzel veyeni bir İspanyol örneği kendisi. Okyanusun ortasındaki bir yük konteynırıyla mahsur kalan göçebe bir hamile kadın ve çılgın yaşam savaşı diyorum.

Konusu çok akıcı ve son derece merak uyandırıcı. Kadının o konteynırdan ne şekillerde kurtulmaya çalıştığını izlerken tırnaklarınızı yiyorsunuz. Malzeme kullanımı açısından çok yaratıcı ve gerçekçi sahneler var. Ben bi süre etkisinde kaldım. Göz atın derim. İspanyol sinemasından güzel şeyler çıktığını biliyoruz 😉

Bu ayki seyirlik film önerilerim burada sona eriyor. Gözünüze çarpan bir film olur da izlemenize vesile olursam ne mutlu bana 😉 Yorumlarınızı beklerim. Kalın sağlıcakla 😉

Yorum bırakın