2017 FAVORILERIM,-MERVE-

Bir yılı neyseki kazasız belasız geride bıraktık. Hatırladığım kadarıyla size bu seneki favorilerimden bahsetmek istiyorum.

Bu senenin kısa bir özetini yapsam,

Okuduğum kitaplar: Donus/Robert Charles wilson, Tuhaf Masallar/random riggs, beşinci senfoni/S.J.Bolton, silber 3/kerstien gier, yalnız seni ariyorum/orhan veli kanık,kalp ve veyin/nick seluk, batman öldüren saka/alan moore, KADIN SAVAŞÇILAR/irene civica&sergio PARRA,baslangic/dan brown, büyümek diye bir şey yok/sarah andersen

IZLEDIGIM DIZILER: The Mist, Zoo,The Sinner, Unfortunate Events, Dolunay, Ateş Böceği

DINLEDIGIM ALBUMLER: Bilge Nihan&Bahadır Tatlioz/Net, Bahadır Tatlioz/Takvim,Hande Yener/Bakıcaz Artik/Hepsi Hit, Tarkan/Yolla, Hadise/Şampiyon, Bilal Sonses/Öpesim.Var, Mabel Matiz/Ya Bu Işler Ne, Irem Derici/ Bazı Aşklar yarim kalmali/Sevimli, ilyas yalcinkaya/ gel be gökyüzün, sila/muhbir, aleyna tilki/ o sen olsan bari, son feci bisiklet/ kötü şeyler, murat dalkilic/ aşinayız, harun kolcak/anısına,bengu/altın cağ, kemal doğulu/ selfie, cem belevi/ac kollarını, manus baba/ dönersen işlik cal

Kitap(Hatırladığım kadarıyla 10 tane kitap okudum) En begendiklerim:

Çok fazla dizi izlemiyorum. Aslında buraya sadece 2017 de izleyip bitirdigim dizileri yazdım. Halen devam edenleri almadım ve bir sıralamam yok.


Dinledigim albümler pek yok ama yine de favori albümlerimi seçtim.


Bu sene sönük geçti umarım 2018 daha verimli geçer 🎈🎈🎈

Yorum bırakın