THE CHRİSTMAS CHRONİCLES FİLM İNCELEMESİ,NETFLİX, – MERVE-

Yeni Yıl yaklaşırken ben de yeni yıl ile ilgili filmler izleyeyim dedim ve Netflix’in yeni yıl filmi olan THE CHRİSTMAS CHRONİCLES’ı izledim. Oldukça çerezlik bir film. Güzel ve eğlenceli bir iki saat geçirmek izlerseniz izleyin, derim.

FİLMİN ADI: THE CHRİSTMAS CHRONİCLES

KANAL: NETFLİX

SÜRE: 1 SAAT 44 DAKİKA

TÜR: MACERA,KOMEDİ,AİLE

IMDb: 7,3

BENİM PUANIM: 6

YÖNETMEN: CLAY KAYTİS

SENARYO: MATT LİEBERMAN, DAVİD GUGGENHEİM

MÜZİK: CHRİSTOPHE BECK

Filmin konusu: Kate ve Teddy babalarını kaybettikten sonra noel havasından da uzaklaşırlar. Çünkü Noel onlar için babayı simgelemektedir. Noel duygusunu tekrar canlandırmak isteyen Kate, Noel Babayı yakalamayı başarır ve abisiyle birlikte Noel Baba’nın kaza yapmasına sebep olur. Sonucunda Noel tehlikeye girer ve iki kafadar bir de Noel Baba noel i kurtarmaya çalışır.

Noel Baba‘yı ünlü oyuncu KURT RUSSELL canlandırıyor. Oldukça başarılı ve eğlenceliydi. Şarkı söylediği yerleri birkaç defa izledim. Kesinlikle hayallerimdeki Noel Baba’ydı.

Çocuk oyuncularımız ise KATE’i DARBY CAMP ve TEDDY’i JUDAH LEWİS canlandırmış. Başarılıydı. Çok da büyük roller yoktu.

Filmde kullanılan ELF’lerde çok tatlıydı. Söylenecek çok bir şey yok aslında. Sevimli ve sıcak bir noel filmiydi.

KEYİFLİ İZLEMELER…

Yorum bırakın