The Undoing (Serenity)

The Undoing (HBO) Series Finale Episode 6 "The Bloody Truth" WATCH ALONG &  Ending Explained - YouTube

Merhaba sevgili okur, gerim gerim gerilmeye var mısınız? Size önereceğim dizi The Undoing… Başrollerinde Hugh Grant ve Nicole Kidman yer alıyor. 6 bölüm bölümlük bir HBO dizisi.

Nicole Kidman’ın canlandırdığı karakterimiz iyi bir eğitim görmüş bir psikolog. Kocası Jonathan ise herkesçe sevilen ve kanser tedavisiyle bir sürü insanı iyileştirmiş başarılı bir doktor. Güzel bir hayatları ve özel okulda okuyan bir oğulları var. Buraya kadar her şey çok güzel.

Sırf Nicole Kidman’ın güzelliği için bile izlenebilir sanırsam :))

Gelgelelim okulun düzenlediği bir yardım organizasyonunda nüdist takılmayı seven gizemli bir velimizin gözleri çiftimizin üzerindedir. Oğlu Jonathan’ın iyileştirdiği bir kanser hastasıdır.

The Undoing dizisine Matilda De Angelis damga vurdu! 'İyi öpüştüğümü  biliyorum'
Review: HBO's 'The Undoing' Is No 'Big Little Lies' | Time

Organizasyon sırasında doktorumuza bir telefon gelir ve acilen çıkması gerekir ve kocamızı o gece son görüşümüzdür. Ertesi gün gizemli kadın ölü olarak bulunur ve tek şüpheli olan kocamız kayıplara karışmıştır.

Normalde polisiye diziler beni pek sarmaz ancak bu diziyi izlerken bir sonraki adımda neyle karşılaşacağız diye merak etmeden duramadım. Nicole Kidman’ın oyunculuğu çok iyiydi. Oğlunu korumaya çalışan, savunmasız fakat bir o kadar da güçlü durmaya çalışan kadın rolünü son iki yapımdır gayet iyi canlandırıyor.

The Undoing fragmanı yayımlandı – Seyrederiz
The Undoing' Renewal: Will HBO's Nicole Kidman Drama Get a Season 2? |  TVLine
The Undoing", la série avec N. Kidman et H. Grant : "Thriller psychologique  classique, mais vraie réussite"
Hugh Grant da ayrı bir güzel oynamış. Kendisi eskilerin romantik prensi olarak bilinir. Epey yaşlanmış olsa da kendisini komedi dışında bir türde görmek oldukça güzeldi.

Dizi, katil potansiyeline sahip birkaç kişi etrafında dönüp dolaşıyor. Her bölüm başka bir ipucuyla karşılaşıyoruz. İkili karşılaşmalar diziyi sürekli dinamik tutuyor.

The Undoing' Episode 2 'The Missing': Is Grace bipolar? Here's how Nicole  Kidman's character could be the killer | MEAWW

Baş rolümüz uzman bir psikolog ancak kendi ailesindeki insanları doğru tahlil edememiş olması ve yaşadığı süprizler kendi değerlerini sorgulamasına ve iç hesaplaşmalara sebep oluyor.

The Undoing" Overestimated Hugh Grant's Charm - Popdust
Kahramanımız Grace Fraser‘ın babasını canlandıran oyuncu Donald Sutherland ‘ı izlemesi de çok keyifliydi. Nam-ı diğer Başkan Snow’u görmek çok hoştu 😉
The Undoing finale: Nicole Kidman and Hugh Grant's murder miniseries  wrapped up with a baffling conclusion.
Yine bir mahkeme sahnesi yine oyunculuk… Bu sahnede bizlere katili tahmin etmekte aceleci olmamak gerektiği etkili bir şekilde sediriliyor.

Dizide bir sürü ters köşe mevcut. Daha çok konuşursam katili açık ederim diye korkuyorum:) Son bölüme kadar katilin kim olduğuna tam olarak emin olamıyorsunuz zaten. Dizi bazı açılardan eleştirilmiş olsa da ben sevdim ve soluksuz izledim. HBO’ dan kötü bir şey çıkmaz diyor ve esenlikler diliyorum. İyi seyirler…

The Undoing (Serenity)” üzerine bir yorum

Yorum bırakın