Once upon a time final (serenity)

Merhaba dostlar,

once upon a time season 7 ile ilgili görsel sonucuTaze sona ermiş bir dizi olan “Once upon a time ” adlı diziden bahsetmek istedim. Daha önceki bir yazımda size bu diziyi anlatmaya çalışmıştım.

 

 

Tüm masal kahramanlarının güncel hayata uyralmanlamasından oluşan zevkli bir diziydi kendisi. Tamı tamına 7 sezon sürdü.

Kah güldük kah ağladık,kah sıkıldık,kah meraklandık.once upon a time season 7 ile ilgili görsel sonucu.. Sonlara doğru olaylar iyice çığırından çıkmış yeni bir lanette ve yerleşim yerinde bulmuştuk kendimizi. Kahramanlar çoğaldıkça çoğaldık.

Bir kötü gitti yerine yeni bir kötü geldi falan derken dizimiz final yaptı ve mevzu nihayetinde son buldu.

Kötü kraliçenin üvey oğlu, pamuk prensesin kızı Emma‘nın öz oğlu ,Rumple‘ın da torunu olan Henry‘nin sözde sindrellayla aşkını merkeze alan bu diziyi izlememe sebep olan iki ana karakterden biri rumplestilskin diğeri de bad queen yani kötü kraliçe idi.

Henry’nin ve Hook‘un performanları da fena değildi ancak beni diziye bağlayan özellikle kötü kraliçeydi sanırsam.

once upon a time season 7 ile ilgili görsel sonucu

Lana Parilla’nın oyunculuğunu ve diziye kattıklarını her zaman sevdim. Güzel bir kötüydü ve gelişimini izlemek eğlenceliydi.

OUAT_pipoca-na-madrugada-1.jpg

once upon a time season 7 ile ilgili görsel sonucu

Rumple için de aynı duyguları beslemekteydim.

belle-once-upon-a-ti.jpg

Neyse her güzel şeyin bir sonu vardır. Son sahnede herkesi tekrar bir arada görmek güzeldi. (Sonunda Belle‘sine kavuştu )

https://www.dizist1.com/izle/once-upon-a-time-7-sezon-22-bolum

izlemek isteyenler için nicki bırakıyorum.Kendinize iyi bakın dostlar.Yeni bir seri incelemesinde görüşmek üzere 😉

once upon a time season 7 ile ilgili görsel sonucu

Yorum bırakın